Witamy Serdecznie Wszystkich na forum i zapraszamy do rejestracji ;)
Partnerzy:   Dotacje Unijne Wrocław
Wątek zamknięty 
Regulamin forum jelczlaskowice.pl
05-06-2011, 10:46 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-14-2012 15:13 przez admin.)
Post: #1
Regulamin forum jelczlaskowice.pl
Regulamin Forum Jelczlaskowice.pl

Zasady ogólne .


1. Forum internetowe jelczlaskowice.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość uczestniczenia w Forum.http://www.facebook.com/pages/Jelcz-Laskowice-jelczlaskowicepl/184088521641445

2. Celem Forum jest wolna wymiana myśli, uwag, komentarzy i opinii.

3. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
http://www.facebook.com/pages/Jelcz-Lask...8521641445
4. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia na własną odpowiedzialność i ponosi wyłączną odpowiedzialność karną i cywilną za umieszczone wypowiedzi. http://www.facebook.com/pages/Jelcz-Lask...8521641445 Administrator i Jelczlaskowice.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na Forum.
5. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach Forum treści sprzecznych z prawem, propagujących przemoc, rasizm, komunizm i faszyzm, naruszających ludzką godność. Administratorzy Forum mają prawo zmienić lub usunąć ww. teksty z Forum bez podania przyczyny.

6. Administratorzy Forum mają także prawo do edycji i usuwania treści nagannych moralnie i sprzecznych z elementarnymi zasadami kultury.

7.Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.

8.Wypowiedzi stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza serwisem.


9.Temat dyskusji powinien być jednoznacznie związany z przeznaczeniem działu, na którym się znajduje.

10.Wszelkie spory niezwiązane bezpośrednio z działaniem forum należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości. Osoba, która będzie się starała sprowokować inną osobę zostanie natychmiast zawieszona aż do wyjaśnienia i opanowania konfliktu.

11.Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta. Wykrycie większej ilości kont jednego użytkownika może skutkować zablokowaniem wszystkich kont użytkownika do czasu wyjaśnienia sytuacji.

12.Użytkownik jest zobowiązany do wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceń określonych przez moderatora np. poprawienie tematu, jego treści (Administratorzy lub Moderatorzy mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu upomnienia lub wydania instrukcji.

13.Administrator posiada możliwość usuwania wiadomości jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość obniża ogólny poziom forum lub została napisana w sposób niezrozumiały (popełnienie licznych błędów ortograficznych)
Administrator nie ma obowiązku poinformowania strony zainteresowanej o usunięciu wiadomości lub przeniesieniu wiadomości do innego działu.

14.Na forum obowiązują zasady netykiety

15.Administrator nie ma obowiązku tłumaczenia się ze swojej decyzji osobom nie związanym z daną sytuacją.Administrator nie ma obowiązku tłumaczenia się ze swoich decyzji dotyczących zbanowania konta lub jego usunięcia.

16.Podpis na forum nie może mieć więcej, niż 5 linii

17.Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych Działach ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych zarówno przez siebie, jak i przez innych.

18.Dla każdego tematu należy dobierać odpowiedni Dział.

19.Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.

20. W celu edycji swojego postu skorzystaj z opcji edycja.

21. Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.

22.Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu.

23.W sprawach prywatnych czy w celu osobistej wymiany zdań w danym temacie, korzystaj z możliwości wymiany prywatnej korespondencji (prywatna wiadomość)

24.Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.

25.Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych Użytkowników z powodu według Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.

26.Nie wstawiaj w postach dużej grafiki ani długich linków, które powodują rozjeżdżanie się Forum. Przy dużej grafice korzystaj z serwerów do zamieszczania grafiki (np. hostingowanie.pl), do których możesz podać adres w poście lub wstawić miniaturę.

27.Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. NIE NALEŻY UŻYWAĆ PRZY TYM WIELKICH LITER, które traktowane są jak krzyk. Poprawnie i zrozumiale opisany problem zwiększa Twoje szanse na znalezienie pomocy.

28.Użytkownicy działający na forum przez nieuprawnione podawanie się za redaktorów, administratorów czy też moderatorów lub umieszczający "na stronach internetowych bez zgody ich właścicieli zostaną pozbawieni możliwości dostępu do forum (ban bezterminowy) a administratorom lub innym osobom i instytucjom odpowiedzialnym za ochronę funkcjonowania serwisów internetowych, na których dane zdarzenie miało miejsce, zostanie udzielona wszelka pomoc w zidentyfikowaniu osoby, która dopuściła się takiego czynu.

29.Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem, które naruszają dobro innych osób, firm i instytucji, a w szczególności:

a) treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych,
b) treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
c) treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
d) treści zawiązanych z pornografią,
e) treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol etc.

30.Zakazuje się rozpowszechniania piractwa w każdej formie, dotyczy to:

a) wskazywania źródeł w celu pozyskania nielegalnego oprogramowania,
b) przekazywanie nielegalnie pozyskanego oprogramowania,
c) podawania seriali, cracków, key generatorów etc.,
d) udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających korzystać w sposób nielegalny z oprogramowania,
e) udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających na oszukiwanie firm i instytucji,
f) zakazuje się zadawania pytań o sposób pozyskania rzeczy, o których powyżej,
g) zakazuje się przywłaszczania/łamania praw autorskich.

31.Zabrania się umieszczania reklam, ogłoszeń, linków referencyjnych (przynoszących profity Użytkownikowi lub osobom trzecim) w jakiejkolwiek formie, za wyjątkiem tych uzgodnionych z właścicielami jelczlaskowice.pl W sprawie umieszczania reklam należy kontaktować się osobiście z właścicielami jelczlaskowice.pl.W sprawie ogłoszeń drobnych typu Kupię lub Sprzedam nie trzeba kontaktować się z administracją forum.
b) Każdy z użytkowników może umieścić maksymalnie jedno ogłoszenie na tydzień,chyba,że otrzyma zgodę admina .
C) Ogłoszenia o pracę muszą dotyczyć jako miejsca pracy Jelcza-Laskowic lub okolic .
32.Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron. Dotyczy to korespondencji poprzez Obrazek, maill, komunikatory lub pozyskanej w inny sposób.

33.Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez administratorów.

a) Administrator może też:
- zażądać od Użytkownika zmiany tytułu topiku, treści posta
- zmodyfikować tytuł tematu bądź treści posta Użytkownika,
- dopisywać, usuwać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta,
- wystosować ostrzeżenie publiczne na Forum lub na Obrazek,
- zablokować czasowo wątek do momentu wyjaśnienia wątpliwości.

34.Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia Administratorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z Administratorów za ciężkie, mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia.

35. Ban na forum jest dożywotni .


Ostrzeżenia

36. Ostrzeżenia przyznawane są za:

- nieprzestrzeganie regulaminu,
- brak reakcji na uwagi Administratorów i Moderatorów,
- bezproduktywne pisanie - nabijanie liczby postów, posty typu OT etc.,
- nieprzestrzeganie elementarnych zasad dobrego wychowania, kultury, etykiety, słownictwa,
- robienie ogólnego zamętu na Forum, zakładanie tematów oraz pisanie postów mających na celu skłócenie Użytkowników Forum.

37.Otrzymanie 4 ostrzeżeń równoznaczne jest z otrzymaniem bana.

38.Ogłoszenia powinny być zamieszczone jedynie w specjalnie do tego przeznaczonym dziale forum.Ogłoszenia proszę umieszczać w formie tekstowej + np. zdjęcie .

39.Przedstawiciele firm, serwisów, osoby fizyczne, chcący nawiązać współpracę z jelczlaskowice.pl i zamieścić baner reklamowy na stronie głównej Forum ipowinni kontaktować się z założycielem jelczlaskowice.pl

40. Zabronione jest linkowanie do konkurencyjnych serwisów i forów .
Postanowienia końcowe

A) Umieszczając wpis na forum zgadzasz się na opublikowanie tego postu na Facebooku przez admina

41. Maksymalny rozmiar zdjęć wrzucanych na forum to 850 x 800 .
42.Niniejszy Regulamin odnosi się do wszystkich treści publikowanych na Forum w jakiejkolwiek formie.
43.Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania i może być w każdej chwili zmieniony.
44.Konta użytkowników,którzy zarejestrowali się,aktywowali konto,ale w przeciągu 3 miesięcy nie napisali żadnego postu będą kasowane.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Advertisement
Wątek zamknięty 


[-]
Share/Bookmark (Show All)
Facebook Linkedin Technorati Twitter Digg MySpace Delicious

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Jelcz Laskowice Forum - Forum mieszkańców Jelcza Laskowice | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS